Home Studio

2017. november 14. 09:22 - Linkin_Thomas

Emlék Video - Linkin Park Bécsben [2014.11.14.]

Három kerek évvel ezelőtt a mai napon indultam útnak a Hajdú-Bihar megyei Püspökladányból vonattal Budapestre, hogy találkozhassak egy akkor még soha nem látott Linkin barátommal, akivel együtt elutaztunk a Todibusz (koncertbusz szolgáltatás) által megszervezett bécsi Linkin Park koncertre a Wiener Stadthalle nevezetű stadionba.
A mai napot, november 14-ét minden évben piros betűs napként tartom számon, hiszen életem első LP koncertjét Chester benningtonékkal együtt ott éltem át. Személyes videómban egy akkor rögzített kedvenc lassú dalomat szúrtam be ebbe a négy perces anyagba, melyet saját kamerámmal vettem fel.
Az eseményről külön élménybeszámoló is készült, melynek linkjét a videó végén szúrtam be.

Jó szórakozást hozzá!

A Linkin legyen velünk!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathrezidencia.blog.hu/api/trackback/id/tr7913270017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Home Studio
süti beállítások módosítása